Přerušení dodávky proudu
Z důvodu připojení na elektrickou rozvodnou síť dojde v objektech 2133 a 2134 dne 8. 6. 2018 v době od 8 do 16 h k přerušení dodávky el. proudu.
Vážení vlastníci,
dodavatel NERA Lift provede v termínu od 24.02.024 do 01.03.2024 v objektu 2134/6 následující práce:
demontáž výtahového stroje a lanování, usazení rámu pod stroj, usazení nového stroje, zalanování, výměnu řídícího rozvaděče a kabeláže, výměnu šachetních přivolávačů a kabinového tabla, opravu kabinového osvětlení, zprovoznění výtahového zařízení a nastavení všech parametrů, vyčištění celého zařízení
Předejte tuto informaci svým nájemníkům.
Helena Křovinová
Vážení vlastníci,
v příštím týdnu (12. - 16.02.2024) bude probíhat instalace optických kabelů a přípojek k bytům, kterou zajišťuje spol. CETIN.
Helena Křovinová
Vážení vlastníci,
dodavatel NERA Lift provede úpravy - zkrácení lan - výtahu.
Akce proběhne v úterý 30.05.2023 dopoledne a výtah nebude v provozu cca 2-3 hodiny.
Předejte tuto informaci svým nájemníkům.
Helena Křovinová
Vážení vlastníci,
na shromáždění dne 10.05.2022 byla projednána opakovaná stížnost na nedodržování pravidel požární ochrany v objektu. Výbor žádá všechny vlastníky, a jejich prostřednictvím i nájemníky, aby dodržovali následující pravidla:
Výše uvedené vyplývá z platných předpisů a platí po celý rok bez výjimky.
Žádám všechny vlastníky, aby zajistili odklizení věcí ze společných prostor v termínu do 31.05.2022.
S pozdravem
Helena Křovinová
předsedkyně výboru
Vážení vlastníci,
v návaznosti na akci "Ukliďme Česko" a z podnětu paní Žídkové plánuje SVJ úklid okolí domu, tak jako v minulém roce.
Termín: 06.04.222 od 18:00 h
Sraz účastníků: v 17:50 h před garážemi
Zájemci, hlaste se prosím přes e-mail SVJ do 03.04.2022, aby mohl výbor připravit potřebné nářadí.
Helena Křovinová
Vážení vlastníci,
oznámení o náhradním termínu výměny poměrových měřičů tepla a vodoměrů najdete v příloze.
Pokud u Vás výměna neproběhla a nejste v oznámení jmenováni, ozvěte se mi obratem.
S pozdravem
Helena Křovinová
Vážení vlastníci,
dne 03.03.2022 bude probíhat oprava střechy, v domě se budou pohybovat pracovníci dodavatele.
H. Křovinová
Dobrý den,
Rádi bychom Vás pozvali na veřejnou prezentaci návrhu nového polyfunkčního komplexu Sky Opatov. Prezentace bude probíhat ve dnech 28.2.2022 - 4.3.2022 (pondělí až pátek) v odpoledních hodinách přímo na pozemku stavby, viz přiložená mapa.
Navštivte náš stánek a pobavte se s námi o architektuře, která má smysl.
Tým Sky Opatov
Vážení vlastníci,
dne 16.02.2022 proběhne výměna indikátorů tepla a vodoměrů. Zajistěte prosím přístupnost do stoupačkové šachty.
S pozdravem
Helena Křovinová
Vážení vlastníci,
zasílám informativní materiály dodavatele k nově instalovaným tepelným čerpadlům. Seznamte se s nimi prosím a postupujte v souladu s nimi.
Zítra, 21.09.2021, bude topný systém spuštěn, je tedy třeba, aby byly termohlavice zapnuty naplno a poté postupně regulována teplota v jednotlivých místnostech. Kohouty nevypínejte, narušili byste regulaci otopné soustavy.
Své případné dotazy zasílejte na mail SVJ.
O výše uvedeném informujte své nájemníky, aby zajistili dodržování postupu.
S pozdravem
Helena Křovinová
Vážení vlastníci,
sděluji Vám, že dne 01.09.2021 bude probíhat přepojování teplé vody z Pražské teplárenské na tepelná čerpadla.
Z tohoto důvodu bude docházet ke krátkodobým výpadkům v dodávce vody / teplé vody.
S pozdravem
Helena Křovinová
Vážení vlastníci,
sděluji Vám, že v týdnu od 02.08.2021 začnou pracovníci dodavatele provrtávat patra v objektu 2133 a instalovat stoupačky k tepelným čerpadlům.
Dne 10.08 2021 budou, kromě výše uvedeného, práce prováděny rovněž v suterénu 2133 - dotčení vlastníci sklepních kójí byli informováni.
S pozdravem
Helena Křovinová
Vážení vlastníci,
dne 10.08.2021 bude dodavatel instalovat tepelná čerpadla na střechu objektu 2133 - 2134.
Tepelná čerpadla budou na střechu umístěna jeřábem, pro který je třeba vyklidit prostor na parkovišti - viz nákres.
Aby byla zajištěna průjezdnost, manipulační prostor pro jeřáb a ochrana zbývajících vozidel, je nutné abyste dne 10.08.2021 do 8:00 h přeparkovali svá vozidla, stojící v zadní polovině parkoviště (prostor bude vyznačen), a zároveň i vozidla, která stojí u objektu po celé jeho délce (i před garážemi), a umístili je mimo prostor našeho parkoviště.
Práce mají trvat cca 2 hodiny, poté bude možné vozidla vrátit zpět na parkoviště.
Předejte tuto informaci i svým nájemníkům a zajistěte prosím vyklizení vymezeného prostoru.
S pozdravem
Helena Křovinová
Vážení vlastníci,
ve čtvrtek 15.07.2021 od 8:30 do 16 h budou v objektu 2133 probíhat elektropráce, související s instalací tepelných čerpadel.
Z tohoto důvodu budou dočasně odpojeny přívody ke garážím ve 2133 a osvětlení sklepů.
Omlouváme se za potíže těmito pracemi způsobené.
H. Křovinová
Vážení vlastníci,
od 01.07.2020 nabývá účinnosti novela občanského zákoníku. Mezi důležité změny patří zejména:
Stavební úpravy v bytě § 1182
Pokud jde o další změny týkající se rozsahu práva a povinností vlastníka, dochází ještě k zavedení povinnosti vlastníka jednotky, který je povinen předem oznámit osobě odpovědné za správu domu podnikání nebo jinou činnost v bytě, která může vést k narušení obvyklého klidu a pořádku v domě na dobu nikoli přechodnou.
Nově se též výslovně zakotvuje v zákoně oznamovací povinnost ohledně plánovaných stavebních úprav uvnitř bytu. Tyto úpravy je vlastník povinen předem oznámit osobě odpovědné za správu domu.
Nucený prodej jednotky § 1184
Ve snaze celý proces nuceného prodeje zjednodušit, zákonodárce zrušil podmínku domáhat se deklarování (již existující) povinnosti soudem a nahradil ji výstrahou osoby odpovědné za správu domu.
Poté, co vlastník i přes tuto výstrahu dál porušuje své povinnosti způsobem podstatně omezujícím nebo znemožňujícím výkon práv ostatních vlastníků jednotek, může se osoba odpovědná za správu domu domáhat u soudu nuceného prodeje jednotky. S podáním návrhu musí souhlasit většina všech vlastníků jednotek v domě.
Náhradní shromáždění § 1210
Další významnou změnou zjednodušující fungování společenství vlastníků je zavedení možnosti náhradního shromáždění pro případ, že by se původně svolané sešlo, ale nebylo by usnášeníschopné.
Vedle náhradního shromáždění se může o věcech, které byly na programu svolaného a neuskutečněného shromáždění, rozhodnout též per rollam. Náhradní shromáždění (se stejným programem) bude usnášeníschopné v případě přítomnosti vlastníků jednotek, kteří mají alespoň 40 % všech hlasů. Možnost konání náhradního shromáždění musí zakotvovat stanovy.
Informace byly čerpány z bulletinu SMBD č. 3/2020
Vážení vlastníci,
dnes 13.03.2020 pan Ureš provedl mimořádný úklid s desinfekcí.Se správní firmou se podařilo dohodnout pravidelnou desinfekci 2x týdně vždy v úterý a ve čtvrtek, která běží od tohoto týdne. Dále se podařilo zajistit desinfekční prostředek, který bude používán při úklidu.
Apeluji na všechny obyvatele objektu, aby dodržovali zvýšenou hygienu a preventivní opatření ve společných prostorech, se zvláštním důrazem na kabinu výtahu.
V případě nakažení koronavirem COVID-19 a uvalení karantény, prosím o oznámení této skutečnosti výboru SVJ, který se pokusí zajistit další preventivní opatření ve společných prostorech.
Veškeré informace ke koronaviru naleznete na webu Ministerstva zdravotnictví ČR: https://koronavirus.mzcr.cz/.
H. Křovinová
Vážení vlastníci,
vzhledem k postupnému šíření koronaviru COVID-19 v ČR, výbor SVJ dohodl s panem Urešem, který zajišťuje úklid společných prostor, že bude při úklidu používat ke stávajícímu prostředku desinfekční prostředek Savo a uklidí i výtahy, kliky a zvonky pomocí Sanytolu. Častější úklid, než 1x týdně, však nemůže zajistit.
Pokud by měl někdo z Vás zájem o provádění úklidu a desinfekce v objektu - přihlaste se u členů výboru. Rovněž jsem dnes oslovila správní firmu, zda by byla schopna v objektu zajistit úklid a desinfekci další den v týdnu.
Všechny obyvatele prosím o dodržování pravidel hygieny, zejména ve výtazích.
Na nástěnkách máte základní informaci - leták k prevenci před koronavirem, který bude rovněž umístěn na web SVJ společně s dalšími dokumenty - mimořádnými opatřeními Ministerstva zdravotnictví ČR. Informace budou průběžně doplňovány.
Česká pošta bude v nejbližších dnech distribuovat informační letáčky s doporučeními jak se chovat a jaká opatření dodržovat (např. mytí rukou, bezpečná vzdálenost apod.). Řiďte se prosím instrukcemi, aby bylo co nejvíce eliminováno riziko eventuálního přenosu.
Děkuji za pochopení
Helena Křovinová
předsedkyně výboru
Prevence koronaviru
Ministerstvo zdravotnictví ČR - karanténa pro návrat z Itálie a pro osoby blízké
Návod na správné mytí / desinfekci rukou
V této době se může stát, že krátkodobě (cca max 5 minut) nebudou čipy funkční. Vyčkejte prosím chvilku na jejich znovu zprovoznění. V případě nouze bude v kancelář SVJ přítomen pan Křovina, který může vstupní dveře otevřít (tel.: 725 822 880).
Dle sdělení Pražské teplárenské, a.s., nebude tento rok dodávka tepelné energie pro ohřev vody do našeho objektu přerušena odstávkou.
Termín pro platbu samotné daně z nemovitých věcí trvá pro většinu poplatníků až do 31. května 2019. Kdo platí více jak pět tisíc korun, může částku rozpůlit a druhou polovinu zaplatit do konce listopadu.
Finanční úřady budou v květnu roku 2019 posílat složenky s aktuální výší daně z nemovitých věcí. Možné je zažádat také o zaslání platebních údajů na e-mail. O to je třeba požádat do poloviny března. E-mail s platebními údaji pak nahradí složenku. V e-mailu bude i QR kód s platbou.
Vážení vlastníci,
sděluji Vám, že společná televizní anténa byla dne 24. 7. 2018 upravena na nový formát příjmu televizního signálu DVBT-2.
H. Křovinová
Vážený zákazníku,
na odběrných místech byly nahlášeny nové odstávky.
3051871 15.08.2018 03:12 - 15.08.2018 16:00
Společenství vlastníků Praha 4, Čenětická 2133, 2134 - Odstavení odbočky pro Chodovec
3051868 15.08.2018 03:12 - 15.08.2018 16:00
Společenství vlastníků Praha 4, Čenětická 2133, 2134 - Odstavení odbočky pro Chodovec
Děkujeme za pochopení.
Vážení vlastníci,
dle sdělení PT a. s. bude v objektech Čenětická 2133-2134 odstávka dodávka TUV ve dnech 18. až 20. července 2018.
H. Křovinová
Dobré odpoledne,
ráda bych Vás informovala o skutečnosti, že v současné době je možné hlasovat o návrzích, které občané podali v rámci pilotního projektu Spolu za lepší 11. Hlasování je zdarma a je možné hlasovat pouze jednou. Hlasovat může každá fyzická osoba starší 15 let, která žije nebo pracuje na Praze 11.
Hlasování běží od 11.06.2018 - 30.06.2018. Hlasovat můžete prostřednictvím chytrých telefonů, tabletů či počítačů.
Do hlasování postoupilo 32 návrhů. Všechny návrhy naleznete pod tímto odkazem: https://vote.d21.me/cs/info/EkyBkGdSN/proposals
V příloze zasílám nový stručnější leták, který by mohl motivovat občany k hlasování.
Hlasování je zdarma a trvá to chviličku.
Budu ráda, když letáček vyvěsíte v domě nebo na webu.
Budeme rádi, když tuto informaci budete sdílet se svým okolím.
V případě jakýchkoliv dotazů mě neváhejte kontaktovat.
Přeji hezký zbytek dne.
S pozdravem
Mgr. Martina Sádlová
odbor kancelář starosty
Úřad městské části Praha 11
Ocelíkova 672/1
149 41 Praha 415
tel.: 267 902 492
e-mail: sadlovam@praha11.cz
Z důvodu připojení na elektrickou rozvodnou síť dojde v objektech 2133 a 2134 dne 8. 6. 2018 v době od 8 do 16 h k přerušení dodávky el. proudu.
Městská část Praha 11 svým obyvatelům předkládá realizovatelné návrhy, pro které bude možné hlasovat v rámci projektu Spolu za lepší 11. Projekty naleznete v přiloženém pdf.
Hlasovat bude možné od 11.6. 2018 - 30.6. 2018. prostřednictvím chytrých telefonů, tabletů či počítačů.